Tofu – sir od soje

Ako pokušavate izbaciti ili smanjiti meso u svakodnevnoj prehrani, sigurno ste čuli preporuke da ga možete zamijeniti tofuom. Danas ovu namirnicu možete nabaviti u gotovo svakoj većoj trgovini i pripremati je gotovo kao meso. Jede se u raznim varijantama - kao prilog jelu, glavno jelo, unutar slastica, čak i napitaka. Može se … [više]

Zobena kaša

Zobena kaša je već dugo većini na listi top namirnica za doručak. Iako mnoge namirnice s vremenom gube na popularnosti, kod zobene kaše to nije tako. Cjelovita zrna zobene kaše idealan su obrok za početak dana, jer njihova velika hranjiva vrijednost održava nas sitima sve do ručka. Zobena kaša preporučuje se svim dobnim skupina, … [više]

Ljekovitost plavog krumpira

Plavi ili ljubičasti krumpir potječe iz Anda u Peruu pa se zbog toga često naziva i peruanski krumpir. Plavi krumpir je stara i prva sorta krumpira, a uzgajao se i za prodaju kraljevskom dvoru gdje je bio omiljeno jelo. Jedno vrijeme se na njega zaboravilo, ali danas su njegove visoke nutritivne vrijednosti ponovo … [više]

Što je miso

Miso je poznati fermentirani azijski začin koji se sve više koristi i u našim krajevima. Iako možda ne znate što je točno miso, sigurno ste čuli za miso juhu koja se sve češće može naći i kod nas. Miso je izrazito hranjiv te ima odlične pozitivne učinke na tijelo, prvenstveno što se tiče toga da jača imunološki sustav te … [više]

Hrana bogata magnezijem

Minerali su kao i vitamini neophodni za bolje zdravlje svakog organizma, baš kao i magnezij koji pomaže u jačanju imuniteta te omogućuje bolji rad mišića i srca. U nastavku saznajte koja je hrana bogata magnezijem. Namirnice bogate magnezijem Jeste li znali koliko je magnezij potreban za život bez bolesti? Na temelju … [više]

Biljni izvori proteina

Iako je danas sve više onih koji su odlučili da ne jedu meso jer znaju da sve vitamine i minerale mogu dobiti i iz biljaka te iz dodataka prehrani, još uvijek postoje oni koji vjeruju da se proteini ne mogu nadoknaditi biljkama. No, to nije točno. Biljni izvori proteina mogu nadoknaditi proteine kao i iz namirnica životinjskog … [više]

Veganska prehrana

Veganska prehrana oslanja se na voće, povrće, žitarice i mahunarke. Pritom se ne konzumiraju jaja, mliječni proizvodi, med, meso, riba i morski plodovi. Vegani isto tako izbjegavaju proizvode koji su testirani na životinjama. Vegani su poznati po tome što ne konzumiraju proizvode koji dolaze od životinja, a od … [više]

Organska prehrana

Sve je više onih koji su osviješteni koliko je hrana oko nas puna štetnih pesticida i drugih otrova koji štete našem zdravlju te zbog toga biraju organsku hranu. Kako biste uvijek znali što jedete, organska hrana je uvijek najbolji izbor. To je hrana uzgojena na potpuno prirodan način bez korištenja štetnih pesticida i kemijskih … [više]

Namirnice bogate mineralima

Teško je zamisliti funkcioniranje bez konzumiranja onih namirnica koje obiluju važnim i neophodnim nutrijentima. Usvajanje zdravih životnih navika i više je nego važno jer samo tako možete biti sigurni da ćete dobiti potrebne vitamine, minerale i vlakna. Za vitamine se već dugo zna kako su neophodni za život bez bolesti i … [više]

Namirnice bogate vlaknima

Zdrava i uravnotežena prehrana morala bi biti cilj svakom čovjeku te dio njegovih svakodnevnih aktivnosti. Kako bi bili zdravi te se tako borili sa što manje bolesti, važno je da usvojite zdrave prehrambene navike i tako obogatite prehranu određenim namirnicama. To su sve one namirnice koja obiluju vlaknima, mineralima i … [više]