Hrana bogata magnezijem

Minerali su kao i vitamini neophodni za bolje zdravlje svakog organizma, baš kao i magnezij koji pomaže u jačanju imuniteta te omogućuje bolji rad mišića i srca. U nastavku saznajte koja je hrana bogata magnezijem.

hrana bogata magnezijem

Namirnice bogate magnezijem

Jeste li znali koliko je magnezij potreban za život bez bolesti? Na temelju brojnih istraživanja pokazalo se da nedostatak minerala može dovesti do:

  • Chronove bolesti
  • Hipertenzije
  • Gubitka svijesti
  • Mučnine
  • Dijabetesa tipa 2
  • Celijakije

Kako bi zaštititli svoj organizam od brojnih bolesti, vrijeme je da obogatite prehranu namirnicama u kojima ima dovoljno magnezija.

Grašak

Namirnica bogata vlaknima koja pomaže održati zdravlje probavnog sustava. Sadrži vitamin A, E, B, C te niacin.

Orašasti plodovi

Poznatiji kao jedna od supernamirnica bogata zdravim masnoćama, folnom kiselinom i aminokiselinama. Važni su jer pomažu spriječiti bolesti srca, pa tako kikiriki pomaže zaštititi od dijabetesa, a lješnjaci su odlični za njegu kože.

Banane

Voće bogato vitaminima B i kalijem, uz čiju pomoć se pomaže regulirati količinu natrija u krvi.

Zobena kaša

Obrok koji pomaže smanjiti kolesterol te uravnotežiti udio šećera u krvi. Pored magnezija ima dovoljno vitamina B i E te minerala poput kalcija i željeza.

Sjemenke

Bilo da se radi o sjemenkama bundeve ili chia sjemenkama, treba znati kako se radi o namirnicama koje pomažu spriječiti određene vrste raka. Chia sjemenke sadrže vitamin C, omega 3 masne kiseline te dovoljno proteina.

Odlične su za jačanje imuniteta, rad srca i krvnih žila. Sjemenke lana pomažu sniziti krvni tlak te smanjiti apetit.

Brokula

Povrće obogaćeno antioksidansima koji se brinu za dovoljnu količinu hranjivih tvari kako za kožu tako i za oči. Prilikom probave brokula stvara sulforafan, tvar koja potiče sintezu bjelančevina koje štite stanice od raka.

Tofu

Nastaje tijekom zgrušavanja proteina u sojinom mlijeku. Bogat je vitaminima, mineralima i bjelančevinama. Ne sadrži kolesterol te pomaže sniziti krvni tlak.

Tamna čokolada

Kakao je jedan od biljnih izvora magnezija, a pokazalo se da u 100 g tamne čokolade ima preko 300 mg magnezija.

Tamna čokolada je ona u kojoj ima barem 60% kakaa, ali kako samo jedan nekoliko pločica ima preko 140 kalorija, treba paziti na količinu koja se unosi da ne bi došlo do stvaranja viška kilograma.

Integralne žitarice

Namirnica u kojoj ima najviše magnezija je smeđa riža. Tako se pokazalo da na 100 g ide 44 mg minerala. Iza smeđe riža nalazi se kvinoja, proso, heljda, divlja ruža i zob.

Suho voće

Sušene smokve se smatraju bogatim izvorom vrijednog minerala. Nakon smokvi slijede marelice te datulje. Datulje su bogate željezom i selenom, a ne treba zaboraviti i suho grožđe.

Sastavite popis važnih namirnica i krenite s promjenama životnih navika te unosom neophodnog minerala bez kojeg je teško zamisliti svakodnevno funkcioniranje.

Autor: S.Š., Foto: Gayvoronskaya_Yana/Shutterstock

Komentiraj

*